فوم لوله ای از کجا بخریم؟

فوم لوله ای الاستومری، از جنس الاستومر ساخته شده است که از خواص عایق حرارتی و عایق صوتی بالایی برخوردار است. این فوم ها مقاومت خوبی در برابر رطوبت و شرایط محیطی مختلف دارند و می‌توانند در دماهای مختلف عملکرد مناسبی داشته باشند. همچنین، این نوع فوم لوله ای به دلیل انعطاف پذیری و توانایی تطبیق با انواع لوله ها، به عنوان یک راه حل مناسب برای عایق کاری لوله های حرارتی و برودتی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه تولیدکننده عایق های الاستومری لوله ای با برند لینکران برای عایق کاری لوله های پروژه های مختلف ساختمانی و صنعتی می باشد.

عایق لوله ای الاستومری سازه پایدار الهیه - گروه صنعتی لینکران

کاربرد فوم لوله ای

کنترل تراکم بخار آب

فوم لوله ای با عملکرد عایق حرارتی و عایق رطوبتی بالا می‌تواند در جلوگیری از تشکیل بخار و رطوبت بر روی سطح لوله ها و همچنین جلوگیری از یخ زدگی و خرابی لوله ها تاثیرگذار باشد. این نوع فوم ها، با کاهش انتقال حرارت و حفظ دمای لوله، می‌توانند از تشکیل بخار و رطوبت بر روی سطح لوله جلوگیری کنند.

جلوگیری از انجماد و یخ زدگی لوله

به عنوان یک راه حل کارآمد، استفاده از فوم لوله ای در مواردی که لوله ها در معرض دماهای مختلف و رطوبت قرار دارند، بسیار مهم و ضروری است. این فوم ها می‌توانند به حفظ سلامت و عملکرد صحیح لوله ها کمک کنند و از خرابی و مشکلات ناشی از تشکیل بخار، رطوبت و یخ زدگی مانند شکستگی و انبساط و خرابی لوله ها جلوگیری نمایند.

ذخیره انرژی

استفاده از فوم لوله ای به عنوان عایق حرارتی و عایق صوتی در مواردی که لوله ها در دماهای بسیار بالا یا پایین قرار دارند، بسیار حائز اهمیت است. این فوم ها می‌توانند در جلوگیری از اتلاف انرژی به دلیل اختلاف دما بیانگر و همچنین در کاهش سروصداهای ناشی از عبور مایعات در لوله ها موثر باشند.

جلوگیری از اتلاف انرژی و گرما

استفاده از فوم لوله ای با ضخامت مناسب، می‌تواند به حفظ دمای مایع درون لوله و جلوگیری از اتلاف انرژی کمک کند.

حفاظت از کاربر در برابر شرایط دمایی لوله

همچنین، پوشش لوله ها با فوم لوله ای می‌تواند به کاهش سروصداهای ناشی از عبور مایعات در لوله ها و جلوگیری از آسیب رساندن به افراد کمک کند.

کاهش میزان سروصدا

استفاده از فوم لوله ای به عنوان یک راه حل چند منظوره برای عایق کاری لوله ها در شرایط دمایی متفاوت و همچنین جلوگیری از آلودگی صوتی محیط، بسیار موثر و مفید است. و کاربرد عایق صوتی در ساختمان های مسکونی بسیار حائز اهمیت می باشد.

فوم لوله ای از کجا بخریم؟

فوم لوله ای که به آن در صنعت عایق لوله ای نیز گفته می شود. در تمامی فروشگاه های تأسیساتی و فروش مصالح ساختمانی یافت می شود. همچنین میتوان از شرکت های تولیدکننده و سایتهای فروش آنلاین عایق لوله ای نیز خرید.

البته پر واضح است خرید محصولات تولیدملی از تولیدکنندگان داخلی و شرکت های برتر داخل کشور هم به شکوفایی اقتصادی کشور کمک می کند. و هم باع حمایت از کار و کارگر ایرانی می شود

عایق لوله ای الاستومری

عایق لوله ای الاستومری علاوه بر مقاومت در برابر شرایط مختلف، دارای خواص عایقی بسیار خوبی نیز می باشد. این عایق ها می توانند از انتقال حرارت و صدا جلوگیری کنند و باعث افزایش کارایی سیستم های لوله کشی شوند.

در نهایت، استفاده از عایق الاستومری لوله ای به عنوان یک راهکار اقتصادی و کارآمد برای حفاظت از لوله ها و افزایش عمر آنها محسوب می شود. از این رو، توصیه می شود که در انتخاب عایق لوله ای، به مزایای و خواص عایق های الاستومری توجه کنید و از کیفیت بالای آنها برای حفاظت از سیستم های لوله کشی خود استفاده کنید.

عایق لوله ای الاستومری شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه

عایق­ حرارتی و برودتی لوله ­ای برند لینکران در کارخانه شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه واقع در شهرک صنعتی شمس آباد بصورت صفر تا صد و توسط مهندسین ایرانی در داخل کشور به تولید انبوه می رسد. به شکل پیش‌ساخته و سلول بسته جهت عایق ­کاری لوله­ های مختلف با کاربردها و جنس ­هایی متنوع همچون لوله آب گرم و سرد تأسیساتی،­ لوله­ های فن‌کوئل، سیستم­ های تهویه مطبوع مصرف می شوند. و باعث صرفه‌جویی انرژی در این تأسیسات می گردند. همچنین عایق لوله ای الاستومری موجب جلوگیری از زنگ زدگی لوله‌های فلزی در شرایط جوی نامناسب می شود.­

انواع عایق لوله ای الاستومری (فوم لوله ای) لینکران

گروه صنعتی لینکران، اولین تولید کننده عایق لوله ای الاستومری با ویژگی حرارتی برودتی و صوتی در ایران می باشد. همچنین جدیدترین نوع عایق های الاستومری نیز به نام عایق اینسپایر نیز توسط لینکران تولید شده که رنگی بودن آن از بارزترین ویژگی هایش است. که آن ها را تبدیل به بهترین انتخاب جهت تفکیک لوله های رفت و برگشت تاسیساتی می کند.

عایق الاستومری لوله ای ساده

جهت نصب عایق لوله ای الاستومری ساده روی لوله ها باید آن را برش داد و از از چسب عایق الاستومری برای چسباندن آن استفاده کرد سپس برای اطمینان از اتصال، از نوار درزگیر الاستومری در محل اتصال لبه های عایق ها استفاده نمود.

برای آشنایی با برش و روش نصب می توانید ویدئو آموزش برش و ساخت انصالات عایق لوله ای را مشاهده نمائید.

 

عایق لوله ­ای باروکش پروتکت بلک

عایق لوله ای الاستومری با روکش پروتکت بلک دارای پوشش پلیمری برای محافظت از عایق در برابر ضربات مکانیکی، جهت عایق کاری سیستم های سرمایشی و گرمایشی، خطوط آب سرد و تهویه مطبوع برای صرفه جویی در مصرف انرژی و حفاظت در برابر چگالش مورد استفاده قرار می گیرد.

از مزیت‌های این نوع عایق می توان به تمیز کردن آسان مواد زائد مانند گردوغبار و چربی و… از روی آن، مناسب بودن برای استفاده در فضای باز به دلیل مقاومت بالا

در برابر اشعه UV خورشید، ضدآب و رطوبت بودن، محافظت از لوله ها در برابر رشد باکتری و قارچ اشاره کرد.

 

عایق لوله‌ای باروکش آلومینیوم

عایق الاستومری لوله ای باروکش آلومینیوم به دلیل مقاومت بسیار بالا در مقابل اشعه UV خورشید عموماً جهت عایق کاری لوله های سرمایشی و گرمایشی در فضاهای باز به کار می روند.

در محیط هایی که احتمال برخورد اشیا و ضربات مکانیکی به عایق زیاد است، از این عایق ها به دلیل انعطاف‌پذیری و مقاومت در مقابل پارگی استفاده می شود. این محصول در سه مدل با روکش به ضخامت‌های ۱۳۰ میکرون، ۱۷۰ میکرون و ۲۳۰ میکرون و به صورت ساده یا چسب دار تولید و ارائه می گردد.

 

عایق لوله‌­ای چاک‌­دار

در مواقعی که لوله‌کشی انجام‌شده باشد و امکان استفاده از عایق‌های لوله‌ای وجود نداشته باشد، برای عایق‌کاری این لوله‌ها باید از عایق‌های چاک‌دار استفاده نمود.

هر دو لبه درز این عایق‌ها به‌صورت چسب‌دار است که علاوه بر چسبندگی بهتر درز عایق، نیاز به تمیزکاری لبه‌ها را مرتفع می‌کند. همچنین چسب‌دار بودن لبه‌ها سهولت کار نصب و سرعت بیشتر عملیات نصب را در پی دارد.

 

عایق لوله ای رنگی

این نوع عایق طبق نیاز روز بازار و جهت سهولت اجرای پروژه ها برای اولین بار در ایران توسط گروه صنعتی لینکران طراحی و تولید شده است. عایق های لوله ای INSPIRE در عین زیبایی منحصر

 

به فرد و ظاهر رنگی ، خواص مکانیکی ویژه تری نیز نسبت به انواع عایق لوله ای الاستومری ساده دارند. علاوه بر آن سبب سهولت در امر انبارداری نیز می شوند. همه رنگ های

عایق های لوله ای اینسپایر دوست دار محیط زیست هستند و

علاوه بر خواص هالوژن فری ، دارای گواهینامه کلاس C واکنش در برابر آتش هستند. از بارزترین ویژگی های عایق لوله ای قرمز و آبی میتوان به قابلیت تفکیک لوله های رفت و

 برگشت تأسیساتی اشاره نمود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. و یا به شبکه های اجتماعی

   مراجعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *