قیمت عایق الاستومری

عایق الاستومری از بهترین انواع فوم ها می باشد. این نوع عایق الاستومری از مواد سلول بسته و انعطاف پذیر (EPDM) ساخته شده و بهترین جایگزین انواع عایق سنتی می باشد. عایق الاستومری از مواد غیرسمی تشکیل شده است و هیچ ضرری به انسان و محیط زیست نمی رساند ، از این رو این عایق ها دوست دار محیط زیست هستند. علاوه بر آن قابلیت های فنی بالایی که در عایق الاستومری وجود دارد، باعث استفاده از این عایق ها در صنایع پتروشیمی ، نفتی ، خودروسازی ، کارخانه ها و … می شود. عایق الاستومری مقامت بالایی در برابر حرارت ، برودت ، گرد و غبار و مهم تر از همه رطوبت دارد.
با توجه به نوع ساختار سلولی عایق الاستومری و مقدار مقاومت آن در شرایط بد محیطی، می توان شاخصه قیمت عایق الاستومری در ابعاد مختلف را پیدا نمود.
همچنین با توجه به دسته بندی های مختلف در ساختار و عملکرد انواع عایق الاستومری و نیز نوع و ضخامت پوشش ها و کیفیت چسب هایی که برای چسباندن عایق الاستومری بر سطوح مختلف بکار می رود قیمت عایق الاستومری تعرفه بندی می شود.
عایق الاستومری حرارتی برودتی لینکران در دو دسته بندی کلی “عایق الاستومری رولی” و “عایق الاستومری لوله ای” می باشد. هر یک از این دسته بندی ها دارای ضخامت ها و سایزهای مختلف می باشد که برای دریافت قیمت عایق الاستومری باید به نوع، جنس، صخامت و سایز عایق الاستومری توجه کرد.

 

قیمت-عایق-الاستومری شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه لینکران

 

قیمت عایق رولی

براى عایق کارى حرارتی انواع سطوح مانند مخازن و منابع، لوله هاى با سایز بالا، کانال ها، دیواره هاى داخلى و خارجى انواع ساختمان ها، دیواره هاى دستگاه هاى تاسیساتى و… از این نوع عایق استفاده مى شود. عایق هاى حرارتى و لوله هاى با سایز بالا، در دیواره هاى داخلى و خارجى انواع ساختمان ها و… استفاده مى شود. عایق الاستومری حرارتى و برودتى در انواع ساده، پشت چسبدار، با روکش پروتکت بلک یا آلومینیومى تولید میشود. از چسب عایق الاستومریک لینکران، به منظور اتصال و نصب این عایقها میتوان استفاده نمود.

باتوجه به این که عایق الاستومری رولی دارای ضخامت های مختلف است. بدیهی است قیمت عایق الاستومری رولی نیز در ضخامت های مختلف، متفاوت است و هر چه سایز و ضخامت عایق الاستومری بالاتر می رود قیمت عایق الاستومری نیز به میزان مشخصی بالاتر می رود.
در این نوع عایق الاستومری رولی، قیمت عایق الاستومری بصورت خام و بدون احتساب هزینه چسب عایق در نظر گرفته میشود. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد کیفیت و دانسیته و تخلخل عایق الاستومری می باشد. از این رو هرچه استاندارد و دانسیته عایق الاستومری بالاتر باشد قیمت عایق الاستومری نیز به همان میزان افزایش می یابد.

 

قیمت عایق رولی الاستومری ساده

عایق الاستومری رولی ساده برای عایق­ کاری حرارتی سیستم­های سرمایشی و گرمایشی کاربرد دارد و مقاومت بالایی در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و رشد قارچ­ و باکتری دارد. نصب و نگهداری این نوع فوم الاستومری بسیار آسان است. این عایق‌ها با ضخامت ۶ میلی‌متر تا ۵۰ میلی‌متر تولید می­‌شوند.
قیمت انواع عایق رولی الاستومری ساده نسبت به ضخامت آنها متفاوت می باشد.

 

قیمت عایق رولی پشت چسبدار

عایق‌ رولی پشت چسب­ دار جهت عایق­ کاری انواع مخازن ، کانال­ های هوا ، لوله ­های سایز بالا و … بدون نیاز به چسب مایع به کار می‌­روند. جهت سهولت و تسریع نصب ، کاهش هزینه­ های نیروی انسانی از عایق­ الاستومری پشت چسب­ دار استفاده می­‌شود. این نوع از عایق های رولی نیز قیمت های مختلفی دارند که میتوانید از دفتر مرکزی شرکت استعلام بگیرید.

قیمت عایق رولی روکش آلومینیوم

برای عایقکاری تأسیسات خارج از ساختمان از عایق ­های رولی روکش­ آلومینیوم استفاده می­‌شود. این نوع عایق ها، مقاومت بالایی در برابر تغییرات جوی، اشعه UV خورشید، ضربات مکانیکی و مواد خورنده دارند. این عایق ­ها به دو صورت ساده و پشت چسب­دار با ضخامت روکش ۱۳۰میکرون، ۱۷۰میکرون و ۲۳۰میکرون به بازار عرضه می­‌شوند. که با توجه به نوع و ضخامتشان قیمت آنها تعیین می شود.

 

قیمت عایق لوله ای

از عایق الاستومری لوله ای در سیستم های عایق بندیِ لوله های تاسیسات موتورخانه استفاده می شود.به لحاظ قیمت هم ضخامت عایق الاستومری لوله ای و هم قطر داخلیِ عایق الاستومری لوله ای تعیین کننده می باشد.
پس در تعیین و اعلام قیمت عایق الاستومری لوله ای فقط به ضخامت و قطر آن اکتفا می شود و مواردی مانند روکش یا آیتم های دیگر مطرح نیست.

 

قیمت عایق لوله ای الاستومری ساده

عایق­ حرارتی و برودتی لوله ­ای گروه صنعتی لینکران  به‌صورت پیش‌ساخته با ساختار سلولی بسته برای عایق ­کاری حرارتی انواع لوله­ ها استفاده‌ میشود و موجب صرفه‌جویی انرژی در این سیستم‌ها می‌شوند. همچنین عایق الاستومری لوله ای از زنگ زدن لوله‌های فلزی در معرض شرایط جوی نامناسب ممانعت می‌کنند.­
قیمت عایق الاستومری لوله ای ساده لینکران با توجه به قطر لوله ها و ضخامت آنها متفاوت است که میتوانید از دفتر مرکزی استعلام قیمت آن را دریافت نمایید.

 

قیمت عایق لوله ای روکش آلومینیوم

عایق­ الاستومری لوله ­ای با روکش آلومینیوم مقاومت بسیار بالایی در مقابل اشعه UV خورشید دارد و جهت عایق­کاری لوله­ های سرمایشی و گرمایشی در فضاهای باز و همچنین محیط هایی که احتمال برخورد اشیا وجود دارد، به کار می­‌روند.
این محصول در سه مدل با روکش به ضخامت‌های ۱۳۰ میکرون، ۱۷۰ میکرون و ۲۳۰ میکرون و به صورت ساده یا پشت­ چسب­دار تولید و ارائه می­‌گردد.
قیمت عایق لوله ای الاستومری روکش آلومینیوم نیز با توجه به نوع و ضخامت آن متفاوت است.

 

قیمت عایق صوتی

عایق صوتی الاستومری یا فوم عایق صوتی محصولی است که با پیشرفت تکنولوژی و با وجود سروصداهای آزاردهنده و مزاحم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
جهت دریافت لیست قیمت مناسب این محصول نیز میتوانید با کارشناسان لینکران در ارتباط باشید.

 

 

شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه تأمین کننده و توزیع کننده محصولات نوین صنعت و ساختمان اعم از انواع
عایق الاستومری ، سیستم ساپورت تأسیسات و لرزه گیر مکانیکی با برند لینکران می باشد.
جهت کسب اطلاعات فنی بیشتر درباره محصولات لینکران و همچنین دریافت لیست قیمت محصولات با کارشناسان مستقر در دفتر مرکزی در تماس باشید.

 

نویسنده: مریم نظری پور