کاربرد ساپورت مدولار در پروژه های نفتی و گازی

کاربرد ساپورت مدولار در پروژه های نفتی و گازی عنوان مقاله پیش رو است که به آن می پردازیم:

طی ادوار گذشته کارفرمایان و مهندسین در بخش صنعت نفت و گاز تصمیم به بزرگ و مناسب سازی تأسیسات گرفتند. این نکته سبب زیاد شدن تعداد پروژه های با هزینه زیاد و برنامه ریزی با تأخیر در انجام آنها گشت. به همین دلیل کاهش هزینه ها و زمان بندی مناسب برای تمامی پروژه ها به امری مهم بدل گشته است. یکی از مهمترین و اساسی ترین تصمیماتی که جهت مقابله با این معضل بزرگ گرفته شده، استفاده از پروکن های سنگین صنعتی و ساخت و ساز مدولار می باشد.

 

مزایای استفاده از ساپورت مدولار در پروژه های نفتی و گازی

 

زمان و هزینه

با استفاده از ساپورت مدولار، توانایی ساخت ماژول های جداگانه و قابل حمل را دارید که به شما کمک می کند زمان و هزینه را کاهش دهید.

 

افزایش امنیت

با ساپورت مدولار، امنیت پروژه زیاد می شود، زیرا ماژول های مختلف قابلیت جابجایی دارند و در صورتی که خطا رخ دهد، برای سایر ماژول ها اتفاقی نمی افتد.

 

نگهداری آسان

با استفاده از ساپورت مدولار، نگهداری و تعمیرات نیز ساده تر خواهد بود، زیرا ماژول ها جداگانه و قابل جابجایی هستند.

 

کارایی زیاد

با استفاده از ساپورت مدولار، کارایی سیستم نیز افزایش می یابد، زیرا ماژول های جداگانه قابلیت این را دارند که به صورت جداگانه کار کنند و بهینه سازی شوند.

 

نیروی انسانی

جهت نصب انواع ساپورت مدولار در پروژه های نفتی و گازی احتیاج به کارگران ماهر است که در این نوع پروژه ها بسیار مهم است. و میتوان کارگران خبره اما با تعداد کم را با افراد زیادی مانند جوشکار و برقکار و … جابجا کرد.

 

کاربرد ساپورت مدولار لینکران در پروژه های نفتی - شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه

 

پروفیل فولادی گالوانیزه سنگین صنعتی برای پروژه های نفتی و گازی

برای ساخت سازه ها و ساپورت هاى تجهیزات و تاسیسات صنعتى سنگین و همچنین سکوها، پلتفرم ها، لدرها و سایر سازه هاى صنعتى از پروفیل هاى فولادى گالوانیزه صنعتى استفاده می شود. این پروفیل ها و اتصالات مرتبط با آن ها در عین سبکى مقاومت لازم براى نگهدارى بارهاى سنگین را دارند. کلیه اتصالات در این سیستم توسط پیچ و مهره هاى مخصوص و متناسب با ساختار این قطعات انجام مى گیرد.

 


پروفیل فولادی گالوانیزه سنگین صنعتی - سازه پایدار الهیه

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پروفیل های فولادی گالوانیزه سنگین صنعتی ، اتصالات پروفیل ها و دریافت لیست قیمت محصولات

با شماره گیری ۳-۰۲۱۸۸۲۸۸۵۵۱ داخلی ۱۳۳ با کارشناسان بخش انرژی و صنایع فلزی مستقر در دفتر مرکزی شرکت سازه پایدار الهیه در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *